جستجو

عضو هییت‌مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین ظهر امروز با علی‌اکبر کریمی شهردار سیرجان و حسن خدامی پور رییس شورای شهر دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی گهرزمین ، محمدرضا خضری پور عضو هییت‌مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به علی‌اکبر کریمی به عنوان شهردار سیرجان به تشریح آخرین وضعیت و دستاوردهای شرکت گهرزمین در حوزه‌‌های مختلف از جمله مسئولیت‌های اجتماعی مثل بهداشت و درمان، همکاری‌های پژوهشی با دانشگاه‌های سیرجان، تعاونی مسکن و پروژه باغ ایرانی پرداخت و اضافه کرد نگاه هییت‌مدیره شرکت گهرزمین این است که از ظرفیت‌های بومی شهرستان به بهترین نحو استفاده شود.

گفتنی است، علی‌اکبر کریمی شهردار سیرجان نیز ضمن اشاره به چشم‌انداز آینده و برنامه‌های شهرداری برای اداره بهتر شهر سیرجان بر تعامل با گهرزمین و هم‌افزایی بیشتر در زمینه‌های عمرانی تاکید نمود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.