جستجو

انتظار می رود این هفته قیمت این مقاطع فولادی در چین ارزان تر شود که به دلیل جو منفی بازار و اخبار جدید در مورد تغییر قیمت زغال سنگ در بازار داخلی است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایفنا، انتظار می رود این هفته قیمت این مقاطع فولادی در چین ارزان تر شود که به دلیل جو منفی بازار و اخبار جدید در مورد تغییر قیمت زغال سنگ در بازار داخلی است. موجودی میلگرد فولادسازان چینی هفته گذشته 7.3 درصد رشد داشته 2.6 میلیون تن ثبت شد. به گزارش فولاد ایران، تقاضا در زمستان کمتر می شود و بدین ترتیب بخش عرضه با چالش هایی روبروست.

شاید این هفته قیمت ورق گرم در چین ارزان تر شود چون اغلب مصرف کننده ها فقط برای رفع نیاز فوری خرید می کنند. موجودی ورق گرم بازار چین هم 4.4 درصد رشد داشته 3.6 میلیون تن ثبت شده است.

پیش بینی شده این هفته ورق سرد در چین افت جزیی داشته باشد چون تمایل به خرید کم است و از طرفی موجودی بازار نیز اخیرا نزولی بوده پس افت قیمت جزیی خواهد بود.
بیلت: بازار بیلت چین هم نزولی است و هفته گذشته با 14 دلار افت قیمت به 766 دلار هر تن درب کارخانه با مالیات بر ارزش افزوده رسیده است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.