جستجو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد ضمن تقدیر از دست اندر کاران اولین جشنواره فرهنگی هنری چادرملو، از حرکت چادرملو در جریان سازی فرهنگی در استان تقدیر کرد.


به گزارش معدن مدیا ، مجید جوادیان زاده تصریح کرد، جریانی که در چادرملو به راه افتاده است، درک مسئولیت فرهنگی و اجتماعی این نهاد و حرکت در جهت توسعه فرهنگی همانند توسعه صنعتی و توسعه اقتصادی در استان است.

وی گفت، به عنوان متولی فرهنگ در استان بایستی زمینه ساز این اتفاقات خجسته در استان باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همچنین خواستار گستردگی این گونه جشنواره ها در آینده شد و عنوان کرد: اولین دوره جشنواره فرهنگی و هنری چادرملو چراغ راهی برای سایر صنایع استان روشن کرد و ابراز امیدواری کرد سایر صنایع هم برای توسعه فرهنگی در استان گام بردارند

وی در پایان با بیان اینکه تمام اعصار با فرهنگ‌شان شناخته می‌شود افزود: وجه تمایز قرون گذشته در هنر است چرا که عصر ما عصر حافظ، عصر سعدی و عصر مولانا است که نشان دهنده هویت سازی فرهنگ و هنرمی باشدو کسی نمیتواند ادعا کند که از فرهنگ و هنر بی نیاز است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.