جستجو

روند اجرایی پروژه اکتشافی و زمین‌شناسی در منطقه پرپتانسیل استان قم، مورد بررسی رییس و مدیران ارشد سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور قرار گرفت.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به همراه معاونین و مدیران این سازمان، از کمپ‌ها و تیم‌های حاضر در منطقه کهک قم بازدید کردند. در این بازدید علاوه بر حضور در کمپ های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در منطقه کهک قم، بازدیدی از پیشرفت پروژه نقشه‌برداری از یکی از محدوده‌های با پتانسیل بالای آهن نیز صورت گرفت.

بنا به این گزارش در این منطقه از روش‌های نوین نقشه برداری استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در استان قم مراحل اکتشافی شناسایی و پی جویی و بصورت همزمان تولید بیش از ۳۰ برگه نقشه زمین شناسی با مقیاس ۲۵۰۰۰ و برداشت بیش از ۱۷۶۰۰ کیلومتر خطی ژئوفیزیک هوایی را انجام داده است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.