جستجو

وزارت صمت در ابلاغیه ای تمام ارکان زنجیره تامین فولاد را مکلف به ثبت مشخصات در سامانه جامع تجارت کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از مهر، وزارت صمت در ابلاغیه‌ای به همه ارکان زنجیره تأمین فولاد کشور شامل تولیدکنندگان، نوردکاران و اتحادیه‌ها، دریافت کد نقش و انجام تکالیف قانونی در سامانه جامع تجارت را الزامی اعلام کرد.

در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به الزام ثبت اطلاعات (تولید، خرید، فروش، واردات، صادرات و محصولات زنجیره فولاد شامل مواد اولیه و فولاد خام (شمش و اسلب)، مقاطع تخت (انواع ورق گرم و سرد و پوشش دار)، مقاطع ملویل (میلگرد، تیرآهن، مفتول) و مصنوعات فولادی انواع لوله و پروفیل) در سامانه جامع تجارت و با توجه به محدوده زمانی تعیین شده، مقرر فرمائید. با قید فوریت طرف ۴۸ ساعت آینده، اعضای آن انجمن / اتحادیه نسبت به ثبت و اخذ کد نقش در سامانه و همچنین ثبت اطلاعات فعالیت اقتصادی (تولید، خرید، فروش، واردات، صادرات و …) اقدام نمایند و در صورت نیاز واحدها می‌توانند با واحد پشتیبانی به شماره تماس ۷۵۴۹۲۰۰۰ داخلی ۱۳ تماس حاصل نمایند.

این نامه به عنوان ابلاغ رسمی بوده و در صورت عدم انجام موارد فوق الذکر طبق قوانین کالاهای قاچاق، با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

فعالان زنجیره فولاد مکلف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.