جستجو

استاندار فارس با تاکید بر اینکه این استان نقشی کلیدی و اساسی در حوزه معدنی کشور دارد، خواستار نهایی و اجرایی شدن نقشه راه چهار ساله فارس در حوزه اکتشافات معدنی شد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایسنا ، محمدهادی ایمانیه با اشاره به دیدار انجام شده با رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، گفت: ایمیدرو باید برای خارج شدن استان فارس از مشکلات حوزه اکتشاف، توسعه و نوسازی معادن اهتمام جدی داشته باشد.

ایمانیه اضافه کرد: برای تسریع در این موضوع، تفاهم نامه جدیدی بر اساس منطقه بندی استانی با زمان بندی مطالعاتی و اجرایی بین استانداری فارس و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منعقد خواهد شد.

استاندار فارس ادامه داد: طرح‌های جدید مطالعاتی در زمینه پهنه‌های اکتشافی معدنی استان با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پیش‌بینی خواهد شد و بر تعداد طرح‌های قبلی در این بخش، افزوده می‌شود.

ایمانیه عنوان کرد: در تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری فارس و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران باید با دقت و شفافیت، وظایف و عملکرد دو طرف مشخص شود.

استاندار فارس با همراهی شماری از نمایندگان مردم فارس در مجلس و برخی مدیران کل این استان، با رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، دیدار و گفت و گو کردند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.