جستجو

بی‌تردید در زمانی که سرزمین ایران از تهدیدهای دشمنان به توانایی‌ خویش می‌اندیشد، افتخارآفرینی در عرصه صنعت می‌تواند دورنمای روشنی را به ملت ایران نوید دهد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان ، رضا طاهری رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان طی پیامی ثبت رکورد جدید تولید ماهنانه شمش را به تمامی کارکنان این شرکت تبریک گفت. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

در این راستا شرکت فولاد خوزستان در حالی که طی سال جاری با انواع محدودیت‌های بین‌المللی و همچنین محدودیت در تامین انرژی برق روبه‌رو بود، صرفا بر پایه نیروی انسانی خویش و با تمسک به اعتقادات قلبی توانست رکورد تاریخی ماهیانه (آبان‌ماه ۱۴۰۰ ) را در تولید انواع محصولات بر جای بگذارد.

در تبلور این عزم ملی، وظیفه خویش می‌دانم از مدیرعامل، همه مدیران و کارکنان شریف مجموعه فولاد خوزستان و همچنین هییت‌مدیره و سهامداران گرامی که همیشه یاری‌بخش تولید بوده‌اند، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

رجا واثق دارم ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری در اتکا به داشته‌های خویش، صمیمیت و یکدلی و عزم راسخ همه زحمت کشان، روزهای روشن‌تری در انتظار شرکت فولاد خوزستان خواهد بود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.