جستجو

شرکت ملی صنایع مس ایران از صاحبان سهام این شرکت دعوت کرد تا در مجمع‌ عمومی فوق‌العاده و عادی به‌صورت فوق‌العاده شرکت مس که به ترتیب راس ساعت 14 و 16 روز سه‌شنبه دوم آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود، شرکت کنند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، دستور جلسه مجمع‌ عمومی فوق‌العاده شرکت ملی مس شامل استماع گزارش هیئت‌ مدیره و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان 100 درصد از مبلغ 200 هزار میلیارد ریال به 400 هزار میلیارد ریال، تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و سایر موارد قابل طرح در صلاحیت این مجمع‌‌ خواهد بود.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی به‌صورت فوق‌العاده نیز سایر موارد قابل طرح در صلاحیت این مجمع است.

با عنایت به شیوع بیماری کرونا و در اجرای الزامات نامه شماره 31/104 تاریخ 20 اسفند ماه 1398 ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا (ابلاغی سازمان بورس‌ و اوراق بهادار به تاریخ 26 اسفند ماه 1398) امکان حضور فیزیکی سهام‌داران در جلسه مجمع حداکثر 15 نفر مقدور است. لذا با عنایت به ضرورت حضور ارکان مجمع هیئت‌ رئیسه، نمایندگان سازمان بورس‌ و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی از سهام‌داران تقاضا می‌‌شود به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت به نشانی www.nicico.com در این مجامع شرکت کنند.

گفتنی است تحویل اصل معرفی‌نامه نمایندگان اشخاص حقوقی و همچنین ارائه اصل کارت‌ ملی برای تمامی مراجعان برای ورود به جلسه الزامی است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.