جستجو

با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت نهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ایران (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) آغاز به کار کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا، این نمایشگاه با مشارکت ۲۷۰ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی آغاز به کار کرده است‌.

فعالان این عرصه تازه ترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم گذاشته اند.

این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می باشد و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از ساعت ۹تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

معاون امور صنایع وزارت صمت پس از افتتاح رسمی این نمایشگاه از بخش‌های مختلف و غرفه های آن بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهم‌ترین دستاوردهای این حوزه قرار گرفت.

در این افتتاح و بازدید مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌ها و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.