جستجو

بازار معاملات قراضه دریایی ترکیه در پی معاملات آرام صورت گرفته، روزهای آرام و بدون تغییری را تجربه می کند و به عبارت دیگر، پس از دو معامله در روز چهارشنبه، شاخص روزانه قراضه فولادی تغییر خاصی را تجربه نکرده است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از آرتان پرس، بازار واردات قراضه دریایی ترکیه در روز پنجشنبه ۲ دسامبر پس از دو معامله که در روز چهارشنبه ۱ دسامبر انجام شد، آرام بود و قیمت ها بدون تغییر باقی ماند.

معامله اول در روز چهارشنبه شامل محموله ای از ایالات متحده بود که توسط کارخانه ای در منطقه مرمره در مجموع به میزان ۴۵۰۰۰ تن خریداری شد، این محموله شامل HMS 1&2 (80:20) به قیمت ۴۸۵ دلار در هر تن و محموله خرد شده به ارزش ۵۰۵ دلار در هر تن بود.

معامله دوم مربوط به همان روز نیز شامل محموله‌ای از دریای بالتیک که توسط کارخانه‌ای در منطقه اسکندرون خریداری شده بود، این محموله دارای مقدار نا معینی HMS 1&2 (80:20) به قیمت ۴۸۰ دلار و مساعده ۵۰۰ دلاری در هر تن بود.

لازم به ذکر است، اگرچه این معاملات به دلیل ضعف در بازار صادرات میلگرد ترکیه در سطوح پایین‌ تری انجام شد، اما قیمت‌ ها در روز پنج‌ شنبه در بحبوحه عدم انجام معاملات بدون تغییر باقی ماند.

ارزیابی شاخص روزانه قراضه فولادی

شاخص روزانه قراضه فولاد، HMS 1&2 (مخلوط ۸۰:۲۰)، مبدا اروپای شمالی Cfr ترکیه توسط Fastmarkets در روز پنجشنبه ۴۷۷٫۶۳ دلار در هر تن بدون تغییر در طول روز ارزیابی شد.

همچنین، شاخص روزانه متناظر قراضه فولاد، HMS 1&2 (مخلوط ۸۰:۲۰) مبدا ایالات متحده cfr ترکیه نیز در ۴۸۵٫۶۰ دلار در هر تن در روز پنجشنبه ثابت گزارش شد.

علاوه بر این، پریمیوم مواد مبدا ایالات متحده نسبت به قراضه اروپا در ۷٫۹۷ دلار در هر تن ثابت باقی ماند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.