جستجو

در روزهای پایانی دسامبر قیمت روز محصولات فولادی چین به دلیل هوای نامساعد زمستانی و اتفاقات دیگر بازار با نوساناتی همراه بود و روند مشخصی نداشت.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، قیمت میلگرد چین در روز دوشنبه ۲۷ دسامبر به دلیل انتظار فعالان بازار برای عرضه بیشتر در ماه ژانویه کاهش یافت.

قیمت میلگرد چین در روز سه شنبه ۲۸ دسامبر به دلیل کاهش تقاضا در پی هوای نامساعد زمستانی به روند نزولی خود ادامه داد و روز چهارشنبه نیز برای سومین روز متوالی کاهش یافت که دلیل آن بدتر شدن شرایط در صنعت مسکن در بخش پایین دستی بود.

قیمت میلگرد چین در روز پنج شنبه ۳۰ دسامبر با افزایش تقاضا در پی بهبود شرایط آب و هوایی اندکی افزایش یافت و در روز جمعه در میان تقاضای اندک پس از انتشار داده های مبنی بر کاهش نرخ ساخت و ساز در فصل زمستان دوباره کاهش یافت.

بازار داخلی کلاف نورد گرم فولادی چین

قیمت کلاف نورد گرم چین در روز دوشنبه ۲۷ دسامبر به دلیل کاهش قیمت ‌های معاملات آتی ناشی از انتظارات افزایش عرضه در ماه ژانویه کاهش یافت.

قیمت کلاف نورد گرم چین در روز سه ‌شنبه ۲۸ دسامبر به روند نزولی خود ادامه داد که باعث افزایش زیان‌ در ادامه زیان روزهای قبل شد. این کاهش قیمت ناشی از افت قیمت ‌های معاملات آتی بود.

قیمت کلاف نورد گرم چین روز چهارشنبه ۲۹ دسامبر پس از دو روز افزایش متوالی در بازار معاملات آتی، مجدداً تقویت شد و در روز پنجشنبه ۳۰ دسامبر به روند صعودی خود ادامه داد، اگرچه فعالیت معاملاتی در میان کاهش تقاضا ضعیف باقی ماند.

قیمت کلاف نورد گرم چین در روز جمعه ۳۱ دسامبر به دلیل تعداد معاملات کم پیش از تعطیلات سال جدید برای سومین روز متوالی افزایش یافت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.