جستجو

قیمت داخلی میلگرد چین در روز جمعه 7 ژانویه به دنبال ضرر در بازار آتی، در اوایل روز کاهش یافت.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، معامله گران پیشنهادات خود را در روز جمعه ۱۰ تا ۲۰ یوان در هر تن نسبت به روز قبل کاهش دادند؛ زیرا پر معامله ترین قرارداد میلگرد در بورس آتی شانگهای به پایین ترین حد روزانه یعنی ۴۴۵۵ یوان در هر تن سقوط کرد. به گفته یک تحلیلگر صنعتی مستقر در شانگهای، در حالی که کاهش تقاضا، روند صعودی نقدینگی بازار را از بین برد، سطح پایین موجودی، کمبود برخی گریدها و افزایش هزینه مواد اولیه از قیمت میلگرد حمایت می‌کرد.

این تحلیلگر صنعتی بیان کرد:

انتظار می رود نوسانات قیمت میلگرد چین در کوتاه مدت ادامه دار باشد؛ زیرا با افزایش هزینه مواد اولیه و احتمال اعمال محدودیت های تولید در طی بازی های المپیک زمستانی، روند قیمت ها هنوز مشخص نیست.

چین شرقی (شانگهای): ۴,۷۰۰ تا ۴,۷۴۰ یوان (۷۳۷ تا ۷۴۴ دلار) در هر تن، کاهش ۲۰ یوان در هر تن
چین شمالی (پکن): ۴۵۰۰ تا ۴۵۵۰ یوان در هر تن، بدون تغییر

معاملات بیلت

بیلت در تانگشان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده با ۴۳۲۰ یوان در هر تن معامله شد که نسبت به روز گذشته ۲۰ یوان در هر تن افزایش داشت.

بورس آتی میلگرد چین

پر معامله ترین قرارداد آتی میلگرد چین در روز جمعه با ۴۵۲۶ یوان در هر تن بسته شد که نسبت به روز پنجشنبه ۳۲ یوان در هر تن افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.