جستجو

تولیدکننده سنگ آهن برزیل (Vale) تولید در کارخانه های جنوب و جنوب شرقی خود را به دلیل بارش شدید باران تا حدی متوقف کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، بارش شدید باران در میناس گرایس، ۱۳۸ شهر را در وضعیت اضطراری قرار داد و حدود هشت نفر به دلیل سیل و حوادث ناشی از باران جان خود را از دست دادند. Vale تولید سنگ آهن در کارخانه جنوب شرقی را به دنبال توقف حمل و نقل محلی که موادی را برای صادرات از ایالت اسپریتو سانتو حمل می کند، به حالت تعلیق درآورد. در کارخانه جنوبی نیز همه واحدها در پی بسته بودن برخی از جاده ها به دلیل بارندگی شدید مجبور به تعلیق عملیات شدند، اما کارخانه شمالی که بزرگ‌ترین کارخانه شرکت است، همان‌طور که انتظار می‌رفت به تولید خود ادامه داد. کارخانه جنوب شرقی در نه ماهه اول سال ۲۰۲۱، ۵۱.۱۲ میلیون تن سنگ آهن تولید کرد که ۲۵.۲۴ درصد نسبت به ۴۰.۸۲ میلیون تن سال ۲۰۲۰ افزایش داشت. تولید سنگ آهن در کارخانه شمالی نیز به ۱۳۸.۸۱ میلیون تن رسید که ۰.۲۹ درصد نسبت به ۱۳۹.۲۱ میلیون تن سال گذشته کاهش داشت.

قیمت سنگ آهن

قیمت سنگ‌آهن دریایی در ماه‌های اخیر افزایش یافته است، زیرا انتظار می‌رود تولید فولاد که قبلاً محدود شده بود، دوباره احیا شود و چشم‌انداز تقاضا برای مواد خام فولادسازی بهبود یابد. Fastmarkets شاخص سنگ آهن ۶۲ درصد آهن برزیل را ۱۲۵.۷۳ دلار در هر تن در روز دوشنبه محاسبه کرد که نسبت به ۱۲۸.۰۳ دلار در هر تن ۷ ژانویه ۱.۸۰ درصد کاهش داشت، اما ۲.۸۴ درصد بیشتر از ۱۲۲.۲۶ دلار در هر تن هفته قبل بود.

Vale در این مورد گفت:

ما در حال انجام تمام اقدامات لازم برای از سرگیری فعالیت ها، با تمرکز بر اقدامات احتیاطی لازم برای اطمینان از ایمنی کارکنان هستیم و ۲۴ ساعته بر بارندگی میناس گرایس و وضعیت سدها نظارت داریم.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.