جستجو

انتشار داده های مربوط به صنعت فولاد توسط گمرک چین نشان داد میزان واردات محصولات فولادی به چین در سال ۲۰۲۱ کاهشی ۳۰ درصدی داشته در حالی که میزان صادرات با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن، بر اساس داده ‌های گمرک چین که در روز جمعه ۱۴ ژانویه منتشر شد، واردات فولاد چین در سال ۲۰۲۱ به میزان قابل‌ توجهی کاهش یافته است. در مقابل باید توجه داشت که میزان صادرات نسبت به سال ۲۰۲۰ با افزایش همراه بوده است.

فعالان بازار اعلام کردند میزان صادرات فولاد چین در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ حدود ۵.۰۳ میلیون تن بوده که ۳.۶ درصد نسبت به دسامبر ۲۰۲۰ و ۱۵.۲ درصد نسبت به نوامبر ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

بررسی داده های منتشر شده توسط گمرک چین در روز جمعه ۱۴ ژانویه نشان داد که میزان صادرات فولاد چین در کل سال ۲۰۲۱ حدود ۶۶.۹۰ میلیون تن بوده است. این در حالی است که به نقل از منابع خبری میزان صادرات فولاد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش ۲۴.۶ درصدی را تجربه کرده است.

از طرفی متال بولتن در تاریخ ۱۴ ژانویه عنوان کرد میزان واردات فولاد چین در ماه دسامبر ۲۰۲۱ حدود ۱ میلیون تن شنیده شد. این در حالی است که بررسی ها نشان داد میزان واردات فولاد چین نسبت به ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ با کاهش ۲۷.۲ درصدی همراه بود. همچنین با توجه به داده های گمرک چین میزان واردات فولاد چین در ماه دسامبر ۲۰۲۱ نسبت به ماه نوامبر ۲۹.۷ درصد افت کرده است.

میزان واردات فولاد چین در کل سال ۲۰۲۱ حدود ۱۴.۲۷ میلیون تن بوده است. این در حالی است که بررسی ها نشان داد میزان واردات فولاد چین در کل سال ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل کاهش ۲۹.۵ درصدی را به همراه داشته است.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.