جستجو

امروز با توجه به سکون یکدستی که در بازار آهن حاکم بود نوسان چندانی هم رخ نداد و عمده مبادی فروش، محصولات خود را به قیمت روز پیشین عرضه کردند بطوری که قیمت میلگرد جز در چند شرکت که کاهش مختصری داشت در غالب شرکت‌ها ثابت و بدون تغییر بود.


به گزارش معدن مدیا به نقل از آرتان پرس، قیمت روز آهن آلات روز گذشته تقریبا به طور یکدست در اغلب مبادی فروش ثابت بود و تغییر قیمت چشمگیری در بازار آهن و فولاد مشاهده نشد. امروز نیز بازار نوسان چندانی نداشت و با توجه به اینکه کلیه بازارهای آهن و فولاد در رکود به سر می‌برند، عاملی که بتواند کمی از فشار رکودی موجود بکاهد و تغییری در قیمت‌ها ایجاد کند، حداقل امروز رخ نداد. از همین رو فروشندگان نیز به ناچار محصولات خود را بدون تغییر قیمت عرضه کردند.

قیمت روز پروفیل و انواع لوله‌ها نیز تقریبا در کلیه مبادی فروش ثابت بود اما کاهش قیمت جزئی در چند شرکت نیز مشاهده شد. همچنین قیمت روز نبشی و ناودانی ایرانی در همه مبادی روش ثابت اعلام شد و تغییر قیمتی نداشت.

قیمت ورق گالوانیزه، ورق سیاه، ورق رنگی و روغنی نیز مانند سایر محصولات فولادی با ثبات قیمت عرضه شدند. قیمت روز تیرآهن نیز در بخش کیلوفروشی همچنان ثابت بود اما در بخش شاخه‌فروشی در کنار ثبات قیمت برخی شاخه‌ها، به صورت جزئی کاهش قیمت نیز مشاهده شد.

بازار ارز نیز نوسانات جزئی نرخ دلار را شاهد بود و با توقف در کانال قیمتی ۲۷ هزار تومان در این محدوده قیمتی در نوسان داشت به طوری که هر دلار در بازار آزاد به نرخ ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.