جستجو

قائم ‌مقام وزیر صمت از عرضه کل فولاد کشور در بورس‌کالا خبر داد و گفت: عرضه کل محصولات حوزه پتروشیمی در بورس نیز آغاز شده است و دایره عرضه کالاها بزرگ‌تر می‌شود.


به گزارش معدن مدیا به نقل از آرتان پرس، محمدصادق مفتح در ادامه سخنانش افزود: اثرات ورود کل فولاد در بورس‌کالا را در ثبات بازار مشاهده می‌کنیم. وی همچنین اعلام کرد که برای رسیدن به ثبات و آرامش بازارها باید تامین مواد اولیه تولید بر مبنای بورس‌کالا باشد.

قائم‌مقام وزیر صمت پیش از این نیز با بیان اینکه ورود محصولات زنجیره فولاد و همچنین پتروشیمی به بورس‌کالا آغاز شده است، گفته بود:

این رویداد، دو مزیت بزرگ برای تولید کشور به ارمغان می‌آورد؛ نخست، تامین نیاز صد درصدی و بدون دغدغه واحدهای تولیدی و دوم، کشف قیمت‌های منطقی‌تر برای محصولات که منافع این اتفاق به همگان می‌رسد.

به گفته مفتح، از چند ماه پیش و از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، برای سامان‌دهی بازار و ایجاد توازن در زنجیره فولاد، عرضه کل محصولات این زنجیره در بورس‌کالا در دستور کار قرار گرفت که ایجاد ثبات و قیمت‌های منطقی‌‌‌تر در این بازار ماحصل اقدامات اخیر است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.