جستجو

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان مرکز منطقه‌ای آموزشی، پژوهشی اقیانوس شناسی غرب آسیا نوع دوم یونسکو در ‌پژوهشگاه، کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناسی ساحلی و پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی و ‌اکتشافات معدنی منعقد شد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایرنا ، در این تفاهم نامه همکاری مشترک که به امضای بهروز ابطحی رئیس پژوهشگاه، راضیه لک رئیس پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی و اکتشافات ‌معدنی و حمید نظری رئیس کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناسی ساحلی‌ رسید طرفین توافق کردند در زمینه ‌آموزشی، تحقیقاتی و فناوری همکاری مشترک انجام دهند. ‌

اشتراک گذاشتن امکانات سخت افزاری پرسنلی و لجستیک، تبادل اعضای هیات علمی و ‌متخصصان برای تحقیق و تدریس و تبادل استاد در گذراندن دوره های فرصت مطالعاتی، فراهم کردن ‌تسهیلات ‌برای حضور اساتید در سمینارها و همکاری در برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاه های مشترک علمی و تحقیقاتی و ‌فناوری برخی از مفاد این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه در ۱۲ بند و به دو زبان انگلیسی و فارسی و به مدت ۴ سال منعقد ‌شده است. ‌

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.