جستجو

فعالان بازار روز دوشنبه ۲۱ فوریه به Fastmarkets گفتند؛ فولادسازان روسی برای اعلام قیمت‌های پیشنهادی برای تحویل در ماه مارس در منطقه فدرال مرکزی روسیه در اطراف مسکو عجله نکرده‌اند و منتظر اتفاقات آتی بازار ماندند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، تولیدکنندگان داخلی روسیه معمولاً تعمیرات و نگهداری از تجهیزات را در فصل زمستان به کندی انجام می دهند اما امسال علیرقم سرعت پایین مصرف فولاد توسط شرکت های ساختمانی، با کمبود میلگرد مواجه شده اند. در این بین نبود پیشنهادات مناسب از قیمت های کنونی حمایت می کند.

به گفته خریداران، Severstal تنها تولید کننده ای بود که قیمت های تحویل ماه مارس را هرچند در حجم محدود، ارائه کرد.

یکی از سهامداران بزرگ به Fastmarkets گفت:

“پیشنهاد وجود دارد اما فولاد وجود ندارد.”

ارزیابی قیمت میلگرد فولادی داخلی روسیه، در روز دوشنبه ۶۹۰۰۰ روبل (۸۹۲ دلار) در هر تن، شامل ۲۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده بود که، نسبت به ۶۷۰۰۰ روبل در هر تن CPT در ۱۴ فوریه ۲۰۰۰ روبل در هر تن افزایش یافته است. .

فعالان بازار انتظار دارند کارخانه‌ها قیمت‌های ۷۲۰۰۰ روبلی در هر تن را از ماه مارس اعلام کنند که منعکس‌کننده تقاضای سهامداران، حجم پیشنهادات محدود کارخانه‌ها و افزایش ارزش صادرات است.

* افزایش قیمت میلگرد در بازار ثانویه

افزایش قیمت ها در بازار ثانویه ادامه دارد. روز دوشنبه در بازار ثانویه، قیمت پیشنهادی برای میلگرد ۱۲ میلی متری ۶۹۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ روبل در هر تن بود که نسبت به ۶۷۰۰۰ تا ۶۹۰۰۰ روبل در هر تن در هفته قبل ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ روبل افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.