یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاه و مدیران شرکتهای پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد.
به گزارش معدن مدیا، مهدی شکریزاده در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان، همواره بر آن بوده است با به کارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژیهای توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا، اهداف و برنامههای خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین کنند.
وی، کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویتهای مهم برشمرد و تاکید کرد: واحد فروش در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مدنظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیازهای آنها توجه کند.
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمامی واحدهای شرکت در کل فرایند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، دریافت بازخوردها از مشتریان و نیازهای آتی آنها را در راستای سیاستگذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها در دستور کار خود قرار داده است.
شکریزاده در پایان خاطرنشان کرد: در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است. در این ارتباط، در سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی، شاخصها و گردشکارهای عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرایندهای فروش، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آنها، گامهای مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.
منبع : روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان