جستجو

منابع خبری اطلاع داده اند که پس از حمله روسیه به خاک اوکراین در ۲۴ فوریه، فولادسازان بزرگ اوکراین، ArcelorMittal Kryvyi Rih (AMKR) و Metinvest Group، فعالیت های فولادسازی خود را تعلیق کرده اند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، شرکت AMKR روز پنجشنبه در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تولید فولاد در اوکراین را به “حداقل ممکن” کاهش داده و معادن زیرزمینی خود را تعطیل کرده است.

یکی از مدیران این شرکت اظهار کرد؛ تا جایی که به کارخانه ما مربوط می شود، تیم ما در تلاش است تا تولید را به حداقل ممکن کاهش دهد و تولید در معادن زیرزمینی ما متوقف می شود. همه ما امیدواریم هرچه سریعتر راه حل خروج از این بحران ایجاد شود.

وی همچنین گفت که متین وست در حال تعلیق برخی تجهیزات در کارخانه آهن و فولاد ایلیچ و آزوفستال در ماریوپل است.

این کارخانه از فلز و فولاد داغ موجود در ۲۴ فوریه استفاده کرده و سپس عملیات تولید را متوقف نمود.

آزوستال فعالیت های خود را در فروشگاه کک، کوره های بلند، فروشگاه BOF، کارخانه ساخت ورق، فروشگاه آهک و کارگاه فرآوری سرباره خود به حالت تعلیق در می آورد.

شرکت آهن و فولاد ایلیچ عملیات کارخانه پخت، کوره بلند و فروشگاه های BOF، کویل نورد گرم، ورق تخت و کارخانه نورد سرد را به حالت تعلیق در می آورد. این شرکت اعلام کرد حداقل به مدت هفت روز تولید متوقف خواهد شد.

این تصمیم با حمله نظامی روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه اتخاذ شد که شامل حملات موشکی به شهرهای بزرگ بود و موجب شد بسیاری از فعالیت های تجاری اوکراین مختل شود.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.