جستجو

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، عملکرد فولاد خوزستان را فراتر از واژه مسئولیت های اجتماعی دانست.


به گزارش معدن مدیا، در آیین افتتاح تقاطع همسطح شهید احسان کربلایی پور روبروی بازار آهن فروشان که عصر امروز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شد، دکتر علیرضا مخبر دزفولی با اشاره به مطلب فوق، گفت: هر جا که مردم خوزستان در تنگنا قرار گرفته اند، شرکت فولاد خوزستان در کنار مسئولان مربوطه و مردم ایستاده است و گره گشایی کرده است؛ از پل سازی گرفته تا ساخت درمانگاه و اقدامات عمرانی و مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم و حمایت از آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و محرومیت زدایی؛ همه این اقدامات در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بوده است.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در پایان از معاونت برنامه ریزی و اجرای پروژه ها، مدیران شرکت فولاد خوزستان و دستگاه ها و سازمان های همکار در این پروژه قدردانی کرد و گفت: هر کسی از این محل با آسایش و ایمنی عبور می کند؛ صدقه جاریه ای برای بانیان این پروژه و شرکت فولاد خوزستان است.

منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.