جستجو

تولید شمش فولاد چادرملو هم رکورد شکست و قطار رکوردهای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۰ با ثبت رکورد تاریخی تولید سالیانه در کارخانه فولاد سازی به ایستگاه آخر رسید.


به گزارش معدن مدیا،ثبت رکورد جدید در مجتمع صنعتی چادرملو در آخرین روز سال 1400 با تلاش و همت ستودنی پرسنل واحد فولادسازی، تولید شمش فولادی به بیش یک میلیون و ۵۰ هزار تن رسید.

دستیابی به این مهم علی رغم توقف کامل 35 روزه و همچنین کاهش نرخ تولید طی 9 روز به دلیل محدودیت مصرف برق و گاز و در نتیجه کاهش تولید برابر با ۱۸۲ هزار تن طی سال جاری اتفاق افتاد.

تولید این میزان از فولاد با ثبت رکوردهایی در مصارف از قبیل مصرف کمتر از 550 کیلووات ساعت انرژی الکتریکی به ازای هر تن فولاد، مصرف کمتر از 10 کیلوگرم نسوز به ازای هر تن فولاد، مصرف کمتر از 1.5 کیلوگرم الکترود گرافیتی به ازای هر تن فولاد و مصرف کمتر از 0.5 لیتر آب به ازای هرتن فولاد اتفاق افتاد.

همچنین ثبت رکورد ارسال شمش در اسفندماه 1400 در مجتمع صنعتی چادرملواز 118 هزار تن و مجموع تناژ ارسال شمش در سال 1400 از یک میلیون و ۴۵ هزار تن عبور کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.