جستجو

همایش دیدار عیدانه مدیرعامل شرکت ذوب آهن با معاونان، مدیران و سرپرستان حوزه‌های مختلف شرکت دوشنبه ۱۵ فروردین ماه 1401، در تالار آهن روابط عمومی برگزار شد.


به گزارش معدن مدیا ، ایرج رخصتی در این همایش، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان از تلاش و همراهی تمام تلاشگران ذوب آهن اصفهان در سال گذشته که به ویژه منجر به رقم خوردن رکوردهای تولید در ماه‌های پایانی شد، قدردانی کرد و اظهار داشت: امسال با رویکردهای جدید و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فرصت خوبی برای رقم زدن شکوفایی ذوب آهن اصفهان فراهم شده که قطعا با همدلی و همراهی تلاشگران شرکت، محقق می‌شود.

وی افزود: سال جاری به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان، «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگ‌ذاری شده و ذوب آهن اصفهان اقدامات مختلفی در این راستا آغاز کرده است که به ویژه در شرایط تحریم، می‌تواند در تبدیل بسیاری تهدیدها به فرصت، اثرگذار باشد.

سرپرست مدیرعامل ذوب آهن، تمرکز بر افزایش تولید محصولات کیفی، پویایی و پایداری تولید با افزایش توان رقابت، توسعه شایسته‌سالاری و بسترسازی رشد و ارتقای نخبگان و صاحبان ایده، افزایش هم‌افزایی و جلوگیری از اتلاف منابع در جهت کاهش قیمت تمام شده و تقویت و توسعه فرهنگ سازمانی را برخی الزامات تحقق شعار سال در شرکت معرفی کرده و اضافه کرد: در سال جاری، تولیدات مهم و با ارزش افزوده بسیار بالا در برنامه شرکت قرار دارد که می‌تواند سودآوری مناسبی داشته باشد و قطعا در این مسیر با جدیت عمل خواهد شد.

رخصتی اعتبار و برند شرکت در بازارهای داخلی و بین‌المللی، وجود زنجیره کامل تولید، وجود نیروگاه‌های داخلی و وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب را از جمله نقاط قوت شرکت دانست و گفت: تامین پایدار و اقتصادی مواد اولیه طی سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده که تبدیل به چالش اصلی شرکت شد اما خوشبختانه با تلاش تمام همکاران در رده‌های مختلف و اتخاذ رویکردهای جدید، گشایش‌های قابل توجهی در تامین مواد اولیه صورت گرفته است که می‌تواند برنامه اصلی امسال برای افزایش تولید را محقق سازد.

این فعال صنعتی بر مدیریت اثربخش طرح‌های توسعه شرکت تاکید کرد: باید با تمام توان، پروژه PCI را به طور کامل به بهره‌برداری برسانیم و پروژه‌هایی که جهت دست‌یابی به ظرفیت تولید سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن باید اجرا شود در اولویت قرار گیرند.

سرپرست مدیرعامل ذوب آهن در بخشی از سخنان خود بر هم‌افزایی با شرکت‌های تابعه شستا نیز تاکید کرد و گفت: این هم‌افزایی در مجموع، منافع ۴۰ میلیون ایرانی که بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند را نیز تامین خواهد کرد.

آیت‌الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت نیز در ابتدای این همایش، ضمن تبریک آغاز سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدوار هستیم سال جدید که با ماه رمضان آغاز شده است، برای تلاشگران ذوب آهن اصفهان، سالی سرشار از موفقیت باشد.

در بخشی از این همایش، گزارش تصویری عملکرد حوزه‌های مختلف شرکت از زبان معاونان شرکت که توسط روابط عمومی تهیه شده بود، به نمایش درآمد.

منبع : روابط عمومی شرکت ذوب آهن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.