جستجو

امین ابراهیمی به مناسبت شکستن مرزهای تولید و ثبت رکورد ماهانه 351 هزار تن شمش و 373 هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ این شرکت پیامی صادر کرد.


به گزارش معدن مدیا ، متن پیام تبریک امین ابراهیمی، مدیرعامل گروه فولاد خوزستان به مناسبت شکستن مرزهای تولید و ثبت رکورد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

تاریخ‌سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از ۳۵۱ هزار‌ تن شمش و ۳۷۳‌ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده‌ای افتخار آمیز است.

انسان‌های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می‌زنند و اکنون مردان و زنان سختکوش و تاریخ‌ساز فولاد خوزستان دستاوردی را از آن خود کرده‌اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه‌ها و کلمات است.

فولاد خوزستان در آغاز قرن جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت‌های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، با همت پرسنل خدومش می‌تواند تاریخ‌سازی کند.

ثبت این ارقام گواهی می‌دهد شرکت فولاد خوزستان در صورت عدم تحمیل محدودیت‌های برق و گاز و مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه می‌تواند از عدد تولید چهار میلیون تن در سال جاری عبور کند.

نیک می‌دانم ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

اینجانب به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان؛ در نهایت تواضع و به رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هیئت مدیره خستگی ناپذیر شرکت از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی نموده و به خانواده ایشان بابت همراهی ارزشمند در این مسیر مقدس ادای احترام می‌نمایم.

به فضل حضرت پروردگار و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت فولاد خوزستان، سال ۱۴۰۱ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار تولید، اشتغال‌زایی و دانش‌بنیان خواهد بود.

و من الله توفیق
امین ابراهیمی
۳۱ فروردین ۱۴۰۱

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.