جستجو

منابع خبری گزارش دادند، شرکت Metinvest به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در اوکراین، قصد دارد تا پایان ماه آوریل یا اوایل ماه می، تولید محصولات فولادی تخت را در کارخانه آهن و فولاد Zaporizhstal خود از سر بگیرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، سخنگویان شرکت Metinvest درباره از سرگیری تولید توسط این شرکت اظهار کردند:

«نخستین تن فولاد در کوره باز در اواسط آوریل [در Zaporizhstal] تولید شد و شروع مجدد تدریجی تولید محصولات فولادی چند هفته دیگر طول خواهد کشید».

این شرکت همچنین اعلام کرد که بر حمل و نقل محصولات فولادی از طریق راه آهن به کشورهای اروپایی همسایه متمرکز شده است.

Metinvest توانسته با فرآیند دمیدن در کوره بلند شماره ۳ و ۴ خود، ساخت آهن خام را مجدداً آغاز نموده و اولین تن آن را در هفته دوم آوریل تولید کرده است.

اهداف تولید Metinvest

بر اساس داده های منتشر شده، این شرکت قصد دارد در آوریل ۶۵۰۰۰ تن و در ماه می ۱۵۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ تن آهن خام تولید کند.

یکی از منابع خبری وابسته به این شرکت اعلام کرد:

«در این مرحله برنامه‌ ریزی برای تولید چدن تجاری صورت نگرفته، بلکه فقط محصولات فولادی نهایی تولید می‌ شود».

Metinvest از تعلیق برخی فعالیت ها در Zaporizhstal و کارخانه کک Zaporizhcoke به دلیل تشدید عملیات نظامی در مجاورت آنها خبر داد.

بر اساس وب سایت این شرکت، Zaporizhstal با ظرفیت ۴.۵ میلیون تن فولاد، ۳.۳ میلیون تن آهن خام، ۳.۶ میلیون تن کویل نورد گرم فولادی و ۱ میلیون تن کویل نورد سرد در سال، سومین تولید کننده بزرگ محصولات فولادی تخت اوکراین است.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.