جستجو

با توجه به دستور ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و همچنین تاکید مهدی حسین‌پور مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، تعداد دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه کمپرسی و اقلام آب‌معدنی، پتو و وعده غذایی گرم با حضور میدانی پرسنل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، برای کمک به روستای سیدمیرزا یزد ارسال شد.


به گزارش معدن مدیا ، مسیرها و راه‌های فرعی روستای سیدمیرزا از بخش مرکزی استان یزد واقع در دهستان فهرج، به دلیل جاری شدن سیلاب در روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال جاری، تخریب و منازل بعضی از اهالی این روستا دچار آب‌گرفتگی شد که تیم مدیریت بحران مجتمع صنعتی چادرملو، جهت پاک‌سازی معابر، بازگشایی مسیرها و احداث سیل‌بند جهت جلوگیری از بروز مجدد شرایط بحرانی، در محل حضور دارند.

به دستور ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تاکید مهدی حسین‌پور مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، تعداد دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه کمپرسی و اقلام آب‌معدنی، پتو و وعده غذایی گرم با حضور میدانی پرسنل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، برای کمک به روستای سیدمیرزا یزد ارسال شد.

شایان‌ ذکر است که در مناطق دیگر همانند روستای سروسفلی هم که دچار سیلاب شده بود، ماشین‌آلات سنگین شرکت، خدمات‌رسانی به مردم این مناطق را انجام دادند.

منبع : روابط عمومی مجتمع صنعتی چادرملو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.