جستجو

رییس خانه صنعت و معدن استان اصفهان، گفت: خاک‌برداری بر اساس نقشه‌های تهیه شده برای ساخت بنا در حال انجام است و پس از اتمام آن، عملیات کف‌سازی و ساخت‌وساز را آغاز خواهیم کرد.


به گزارش معدن مدیا ، عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس خانه صنعت و معدن استان اصفهان، با اشاره به آخرین وضعیت بهره‌برداری از خانه صنعت و معدن استان اصفهان، اظهار داشت: عملیات بهره‌برداری پروژه، آغاز شده و همچنین خاک‌برداری بر اساس نقشه‌های تهیه شده برای ساخت این بنا در حال انجام است و پس از اتمام آن، عملیات کف‌سازی و ساخت‌وساز را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای بهره‌برداری از این ساختمان دریافت شد، افزود: این بنا قرار است در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیربنای سه هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره‌برداری برسد. اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه ۵۰ میلیارد تومان بوده و بر اساس طراحی صورت گرفته، قرار است در نمای این ساختمان نمادهایی از صنایع استان استفاده شود.

رییس خانه صنعت و معدن استان اصفهان، با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است که بهره‌برداری از این پروژه، طی چهار سال انجام می‌شود، گفت: در صورتی که اصناف مختلف صنعتی، همکاری‌های لازم را داشته باشند، می‌توان این پروژه را زودتر از موعد مقرر، به بهره‌برداری رساند.

سهل‌آبادی در پایان با بیان اینکه خانه صنعت و معدن استان اصفهان، سهمی از اعتبارات اتاق بازرگانی ندارند، خاطرنشان کرد: اعضای خانه صنعت و معدن، برای حل مشکلات صنایع نیاز به حضور در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دارند که برای این امر، پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

منبع : مهر

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.