جستجو

بازار محموله های قراضه فولادی وارداتی ترکیه در روز سه شنبه (۲۶ آوریل) به دلیل تعطیلات عید سعید فطر جو بسیار آرامی داشت و شاخص های قیمت نسبت به پایان هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند.

معاملات قراضه فولادی ترکیه در ایام عید فطر

در آخرین معامله در روز سه شنبه (۲۶ آوریل)، یک کارخانه فولاد در منطقه ازمیر محموله ۱۸۰۰۰ تنی HMS 1&2 (80:20) بریتانیا را به قیمت ۵۵۵ دلار در هر تن cfr رزرو کرد.

تعطیلات عید فطر در ترکیه تا روز پنجشنبه ۵ می ادامه دارد و احتمالا تا آن زمان بازار قراضه، مانند همه بازارهای فولادی، آرام خواهد بود.

شاخص قیمت روزانه برای قراضه فولادی HMS 1&2 (80:20 مخلوط)، مبدا اروپای شمالی در ۳ می ۵۵۲.۷۶ دلار در هر تن cfr ترکیه ارزیابی شد که تغییری در طول روز نداشت.

همچنین، شاخص روزانه قیمت برای قراضه فولادی HMS 1&2 (80:20 ترکیبی) مبدا ایالات متحده در ۳ می ۵۶۱.۶۶ دلار در هر تن cfr ترکیه تخمین زده شد، که در طول روز تغییری نداشت و در همین حال، پریمیوم مواد با مبدا ایالات متحده نسبت به قراضه اروپایی ۸.۹۰ دلار در هر تن برآورد شد.

منبع: آرتان پرس/ متال بولتن

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.