جستجو

با توجه به گزارش منابع خبری، شرکت Çolakoglu ترکیه به یک رکورد جهانی جدید در تولید فولاد ضد زنگ دست یافت.

رکورد جهانی جدید در تولید فولاد ضد زنگ

واحد کربن زدایی فولاد توسط اکسیژن تحت خلاء (VOD) در شرکت فولادساز Çolakoglu مستقر در ترکیه اخیراً به اندازه گرمایی ۲۹۸.۲ تن دست یافته است که یک رکورد جهانی جدید در تولید فولاد ضد زنگ می باشد.

شرکت Primetals مستقر در بریتانیا در اطلاعیه ای در وب سایت خود در تاریخ ۳ می اظهار کرد:

کارخانه Çolakoglu پس از کربن زدایی به محتوای کربن ۵ قسمت در میلیون ppm رسیده که یک رکورد جهانی دیگر برای کارخانه های دارای کربن زدایی فولاد توسط اکسیژن تحت خلاء (VOD) می باشد.

فعالان بازار در روز سه شنبه (۳ ماه می) اعلام کردند کارخانه فولادی Çolakoglu در شهر Dilovasi که نزدیک استانبول واقع شده و محصولاتی مانند بیلت فولادی، اسلب فولادی، فولاد بلند و کویل نورد گرم تولید می کند. این شرکت تولید فولاد ضد زنگ را در سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است.

منابع خبری گزارش اعلام کردند شرکت Çolakoglu قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۳ ظرفیت تولید فولاد تخت خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهد.

آقای Ugur Dalbeler، مدیر اجرایی شرکت Çolakoglu گفت:

ما همراه با شرکت Primetals توسط بازیافت قراضه فولادی ضد زنگ، ارزش افزوده ایجاد می‌ کنیم، بنابراین فولاد ضد زنگ برای صنعت ترکیه تولید کرده و با جایگزینی آن با واردات به کاهش کسری تجاری ترکیه کمک خواهیم کرد.

تحلیل گران بازار اعلام کردند ترکیه یک تولید کننده فولاد ضد زنگ دیگر به نام Posco Assan TST دارد که کویل نورد سرد فولادی ضد زنگ را در Kocaeli تولید می کند.

منبع : آرتان پرس / متال بولتن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.