جستجو

اولین جلسه بازنگری سیاست‌های کلی معدن در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم تشکیل شد.


اولین جلسه بازنگری سیاست‌های کلی معدن، ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «مصطفی میرسلیم»، «محمدرضا باهنر» و «مجید انصاری از اعضای کمیسیون زیربنایی و تولیدی» و «سعیدی‌کیا، دبیر کمیسیون و روسای کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط» و نمایندگانی از دفتر امور اکتشافی وزارت صمت و بخش خصوصی برگزار شد. اعضا به بررسی سیاست‌های کلی معدن ابلاغی ۱۳۷۹ پرداختند و گزارشی با عنوان «بررسی وضعیت فعلی بخش معدن و صنایع معدنی و ضرورت انجام پایش سیاست‌های کلی بخش معدن» توسط «امیر عظیمی، دبیر کمیته صنعت، معدن و ارتباطات» ارائه شد.

در این گزارش، بخش‌های مربوط به آخرین وضعیت موجود در معادن و صنایع فولادی و مقایسه با هدف‌گذاری افق ۱۴۰۴ و صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی و همچنین چالش‌های عمده و تنگناهای موجود، مورد توجه حاضرین قرار گرفت و اعضای کمیسیون، پیرامون آن نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

گفتنی است کمیسیون زیربنایی و تولیدی هفته گذشته کار بازنگری سیاست‌های کلی انرژی را به اتمام رساند و قرار است نهایتا بندهای پیشنهادی کمیسیون زیربنایی و تولیدی درباره بازنگری سیاست‌های کلی معدن در صحن مجمع، مطرح و پس از تصویب به محضر مقام معظم رهبری تقدیم شود.

منبع : مهر

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.