جستجو

سکوی پرتاب معدن با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های این حوزه برگزار می‌شود.

مهلت ارسال طرح: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
زمان و روز برگزاری: ۸ تیر ۱۴۰۱


رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری معدن، ۸ تیرماه سال جاری با هدف شناسایی تیم‌ها و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها وشرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد. در این رویداد داوران، راهبران متخصص و سرمایه‌گذاران این حوزه حضور خواهند داشت .

در سکوی پرتاب معدن، تیم‌های استارتاپی علاوه بر رقابت برای جذب سرمایه، امکان مشاوره با راهبران حوزه فعالیت خود و شبکه‌سازی با سایر فعالان اکوسیستم را خواهند داشت. سکوی پرتاب معدن به صورت حضوری برگزار خواهد شد و نتیجه رویداد نیز در همان روز اعلام می‌شود.

روند سرمایه‌گذاری:

ثبت‌نام و ارسال طرح

غربالگری اولیه توسط کارشناسان کانی بوم و ۱۰۰استارت‌آپ

راهبری، دیدن آموزش‌های لازم و رفع نیازهای اولیه تیم‌ها

ارائه در حضور داوران

داوری و سرمایه‌گذاری نهایی

شرکت در این رویداد به چه کسانی توصیه می‌شود:

تمامی استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور دارای mvp و بدون mvp، در صورت داشتن تیم و ایده مناسب در حوزه‌های معدن و صنایع معدنی، بلاکچین، IOT، هوش مصنوعی و بینایی ماشین، پهپاد، مواد پیشرفته و تمامی صنایع و تکنولوژی هایی که قابلیت استفاده در صنایع معدنی را دارند. در این رویداد تیم‌های pre-seed، seed و سری A شانس بیشتری دارند. برای تیم های بالاتر نیز قابلیت ارزیابی وجود دارد.

 

اطلاعات تکمیلی و سوالات متداول:

اینجا کلیک کنید

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.