جستجو

محمدياسر طيب‌نيا مديرعامل شركت فولاد مباركه به همراه جمعى از معاونين و مدیران اين شركت از خطوط توليد و توسعه شرکت فولاد تاراز بازديد كرد.
مديرعامل شركت فولاد مباركه در اين بازديد اظهار كرد: فعالیت‌های رو به جلوی شرکت فولاد تاراز اتفاقات خوبى را رقم زده و انتظار می‌رود که اين اتفاقات در آينده نيز ادامه پيدا كند؛ بايد در آينده نيز براى استفاده حداكثرى از ظرفيت‌هاى موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود چراکه اين موضوع يكى از اولويت‌ها و هدف‌گذارى‌هاى مااست.
وی افزود: پروژه‌های در دست اقدام فولاد تاراز بايد با سرعت بيشترى به نتيجه برسند چراکه این شرکت داراى ظرفيت‌هاى زیادی است و اميدواريم شاهد موفقيت‌های بیشتری در آينده از این صنعت باشیم.
همه ما مى دانيم كه مشكلات وجود دارد و به صورت خواسته و ناخواسته چنين مشكلاتى بوجود مى آيد ولى بايد با تلاش مضاعف بر اين مشكلات پيروز شويم.
در ابتداى اين بازديد داود فروتن مديرعامل فولاد تاراز ضمن معرفى اين شركت، به دستاوردهاى اخير تاراز از جمله دستيابى به ركورد توليد در بهمن ماه ١٤٠٠ اشاره كرد.
وى با اشاره به برنامه هاى اين شركت براى رسيدن به ركوردهاى جديد در سال ١٤٠١ به ويژه توليد ۲۲۰ هزارتن محصولات فولادى به بيان چالش ها و فرصت هاى موجود در اين زمينه پرداخت.

منبع : روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.