جستجو

رئیس خانه معدن ایران در مراسم روزجهانی معدن در دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه امیرکبیر گفت: امروز همه فعالان بخش معدن متفق‌القول هستند که آینده توسعه این بخش به انجام اکتشافات جدید وابسته است.


محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران در مراسم روزجهانی معدن در دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: امروز همه فعالان بخش معدن متفق‌القول هستند که آینده توسعه این بخش به انجام اکتشافات جدید وابسته است.
وی افزود: حرکت به سمت اکتشافات عمیق گریز ناپذیر بوده و نیازمند توسعه تکنولوژی در این زمینه هستیم.

رئیس خانه معدن ایران با اشاره به اینکه به فعالیت بانوان در بخش معدن نیاز است، گفت: حضور زنان در این بخش لازمه توسعه یافتگی است.

بهرامن ادامه داد: زنان شاغل به تحصیل در رشته معدن مستحق یافتن شغلی مناسب هستند و قادرند امور محوله را به خوبی انجام دهند.

وی با اعلام‌ اینکه دغدغه‌های دانشجویان زن در رشته معدن‌ را می‌داند و می‌پذیرد، گفت: زنان شاغل به تحصیل در رشته معدن مستحق یافتن شغلی مناسب هستند و قادرند امور محوله را بخوبی انجام دهند.

منبع : ایراسین

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.