جستجو

قیمت شمش فولادی صادراتی از روسیه در پایان هفته منتهی به جمعه ۲۷ می پس از شنیده شدن فروش چندین محموله به ترکیه در سطوح بالاتر، افزایش یافت.

ترکیه، مشتری همیشگی فولاد روسیه

منابع خبری تمایل مصرف کنندگان ترک برای پذیرش قیمت های بالاتر شمش را به قیمت های بالاتر در بازار قراضه محلی و افزایش قیمت میلگرد چه در داخل و چه در بازارهای صادراتی نسبت دادند.

ارزیابی قیمت هفتگی میلگرد فولادی صادرات بندر اصلی فوب ترکیه در ۲۶ می ۷۶۰ – ۷۸۵ دلار در هر تن بود که نسبت به قیمت ۷۴۰ – ۷۵۰ دلار در هر تن در هفته گذشته، ۲۰ – ۳۵ دلار در هر تن افزایش یافت.

این ارزیابی بر اساس معاملات و پیشنهادات شنیده شده در بازار بود.

چندین رزرو بیلت از روسیه برای ترکیه در سطوح بالاتر نیز شنیده شد.

یک منبع تجاری مستقر در روسیه گفت که محموله ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تنی بیلت در اواسط هفته به قیمت ۶۵۰ دلار در هر تن cfr تغییر یافت. این معادل حدود ۶۱۰ دلار در هر تن فوب دریای سیاه است.

منابع خبری دو معامله دیگر را برای تناژهای کوچکتر در پایان هفته در محدوده قیمت ۶۵۵ – ۶۶۰ دلار در هر تن cfr، معادل ۶۱۰ – ۶۲۰ دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه گزارش کردند.

شاخص قیمت بیلت فولادی صادراتی fob دریای سیاه، روزانه ۱۰ دلار در هر تن افزایش یافت و به ۶۱۳ دلار در هر تن در روز جمعه ۲۷ می رسید.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.