جستجو

قیمت میلگرد داخلی چین در روز دوشنبه ۳۰ می پس از آنکه مقامات شانگهای به دنبال اقدامات قرنطینه اخیر، بازگشت سریعتر به فعالیت های لجستیکی، تولید و تجاری عادی را اعلام کردند، همچنان به افزایش خود ادامه می دهد.

بازار میلگرد داخلی چین / مقامات شانگهای سیاست “فهرست سفید” شهر را لغو کردند

قیمت میلگرد در شرق چین (شانگهای) ۴۷۶۰ – ۴۷۹۰ یوان (۷۱۰ – ۷۱۵ دلار) در هر تن اعلام شد که ۳۰ – ۴۰ یوان در هر تن افزایش یافته است.

طبق اطلاعیه ای که دولت در روز یکشنبه منتشر کرد، مقامات شانگهای سیاست “فهرست سفید” شهر را لغو کردند، به این معنی که شرکت ها دیگر نیازی به حضور در لیست رسمی برای از سرگیری تولید و سایر فعالیت های مرتبط با تجارت را نخواهند داشت.

منابع بازار گفتند که شرکت ها و مغازه ها دیگر نیازی به درخواست برای قرار گرفتن در “فهرست سفید” نخواهند داشت، بنابراین آنها در زمان زیادی برای از سرگیری فعالیت های عادی صرفه جویی خواهند کرد.

در چند روز گذشته انبارهای بیشتری در شانگهای کار را از سر گرفته اند. یک تاجر در این منطقه گفت که انتظار می رود اکثر انبارها در منطقه بائوشان، بزرگترین بازار فولاد در شانگهای، در اوایل ژوئن کار خود را از سر بگیرند.

به گفته کمیسیون بهداشت ملی، شانگهای در روز یکشنبه تنها شش مورد جدید کووید- ۱۹ داشته است.

شنیده ها از بازار

با کاهش تعداد مبتلایان به کووید- ۱۹، جو بازار به تدریج در حال مثبت شدن است.

یک تحلیلگر صنعت گفت:

حجم فروش روزانه میلگرد بیشتر از هفته گذشته خواهد بود و خریداران قبل از تعطیلات قایق دراگون در ۳ تا ۵ ژوئن مقداری سهام خریداری خواهند کرد.

بازار بیلت داخلی چین / بورس آتی شانگهای

در تانگشان تا ساعت ۳ بعدازظهر، بیلت با قیمت ۴۴۷۰ یوان در هر تن با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معامله می شد که نسبت به جمعه گذشته ۲۰ یوان در هر تن افزایش داشت.

پرمعامله ترین قرارداد آتی میلگرد اکتبر در روز دوشنبه با قیمت ۴۶۲۱ یوان در هر تن بسته شد که نسبت به قیمت جمعه گذشته ۴۵ یوان در هر تن افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس / متال بولتن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.