جستجو

فعالان بازار در روز سه‌شنبه ۷ ژوئن گزارش دادند که تولیدکنندگان فولاد ترکیه در بازار واردات قراضه فولادی دریایی و در میان تقاضای محدود فولاد نهایی، ساکت ماندند و فقط به تماشا نشستند.

بازار واردات قراضه دریایی ترکیه

آخرین معامله قراضه دریایی در اول ژوئن منعقد شد، زمانی که یک کارخانه فولاد در منطقه مرمره محموله دریای بالتیک شامل HMS 1&2 (80:20) را به قیمت ۴۳۵ دلار در هر تن cfr ترکیه رزرو کرد.

فولادسازان ترکیه رزروهای ضایعات فولادی خود را به دلیل فروش کم فولاد تمام شده و به دلیل افزایش در دسترس بودن بیلت فولادی ارزان قیمت از روسیه از زمان تهاجم بی دلیل روسیه به اوکراین، محدود کرده اند.

منابع خبری گفتند که افزایش اخیر در دسترس بودن قراضه دریایی نیز فشار نزولی بر قیمت ها وارد کرده است.

اما در نتیجه عدم فعالیت معاملاتی جدید، شاخص‌های قراضه روزانه در ۷ ژوئن ثابت ماندند.

فست مارکت شاخص روزانه قیمت خود را برای ضایعات فولاد HMS 1&2 (80:20 ترکیبی) مبداء اروپای شمالی Cfr ترکیه را در روز سه‌شنبه، ۴۲۴.۰۵ دلار در هر تن محاسبه کرد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است.

شاخص روزانه قیمت برای قراضه فولاد HMS 1&2 (80:20 ترکیبی) مبداء ایالات متحده cfr ترکیه نیز در ۷ ژوئن در قیمت ۴۳۵.۲۹ دلار در هر تن ثابت بود.

منبع : آرتان پرس / متال بولتن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.