جستجو

نادر غفاری گفت: در حال حاضر بازار مشکل خاصی ندارد و التهاب بازار به دلیل شنیده‌های خریداران در خصوص قطعی برق است و واسطه گران قصد خرید و دپو دارند و دلیل افزایش تقاضا، مصرف بالا نیست.


پیرو افزایش درخواست سیمان در بورس کالا در روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱، نادر غفاری، کارشناس حوزه سیمان اظهار کرد: در حال حاضر بازار مشکل خاصی ندارد و التهاب بازار به دلیل شنیده‌های خریداران در خصوص قطعی برق است و واسطه گران قصد خرید و دپو دارند و دلیل افزایش تقاضا، مصرف بالا نیست.

وی در خصوص برنامه احتمالی قطعی برق صنایعی نظیر سیمان و فولاد گفت: ما در حال هماهنگی با وزارت نیرو هستیم که با وزیر دیدار کنیم و هماهنگی‌هایی انجام بگیرد و اگر بتوانیم صحبت کنیم مشکلی پیش نیمی آید اما اگر این درخواست یک‌طرفه باشد تغییری اتفاق نمی‌افتد و بی‌نتیجه می‌ماند.

این فعال حوزه سیمان در خصوص تأثیر قطعی برق برافزایش قیمت سیمان تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ای مبنی برافزایش قیمت سیمان نداریم هرچند هزینه‌ها بالا رفته و در بورس تعیین می‌شود

غفاری در پایان افزود: امیدواریم که مسئولان همکاری لازم را با ما داشته باشند و بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی باشیم.

قطعی برق در تابستان گذشته منجر به توقف تولید در کارحانه‌های فولاد و سیمان شد و همین امر منجر به کاهش تولید و افزایش قیمت این دسته از کالا ها شد.

منبع : ایراسین

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.