جستجو

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تولید فولاد ایران بر اساس اطلاعات بین‌المللی، در سه ماهه اول امسال رشد اول دنیا را به خود اختصاص داده که نشان دهنده تامین پایدار برق در این مدت است.


اقبال شاکری در بیان نکات مثبت عملکرد دولت در حوزه برق گفت: اساس اینکه یک برنامه‌ای برای مدیریت مصرف برق به طور دقیق وجود دارد و زمینه کاهش مشکلات مشترکان صنعتی را به وجود می‌آورد، یکی از نکات مثبت برنامه‌های وزارت نیرو در حوزه برق است.

نماینده مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت : ایجاد فشار بر روی دستگاه‌های دولتی برای صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق اتفاق بزرگی بود که می‌تواند زمینه کاهش مصرف برق را فراهم آورد.

بازخورد منفی از برنامه مدیریت مصرف صنایع نداشته‌ایم

وی در بیان پژوهش‌های انجام شده با محوریت مدیریت مصرف برق گفت: زمینه صرفه جویی تا ۳۰ درصد بر اساس مطالعات با دست فرمان فعلی دولت وجود دارد.

شاکری با اشاره به اینکه تاکنون بازخورد منفی از برنامه مدیریت مصرف صنایع وزارت نیرو نداشته است، گفت: مشاوران بنده در این حوزه فعال هستند و عملکرد دولت در حوزه مدیریت مصرف اختلاف قابل توجهی با سال گذشته دارد.

رشد صنعت فولاد به دلیل تامین پایدار برق بوده است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: تفاهم با صنایع در کنار ایجاد شرایطی برای جبران ناترازی در فصل گرم ماه‌های بعدی از جمله اقدامات دولت بوده است.

شاکری در بیان تامین برق ۷۵ روز ابتدایی سال برای فولادی‌ها گفت: فولاد ایران بر اساس اطلاعات بین‌المللی رشد اول دنیا را در در این بازه زمانی به خود اختصاص داده که نشان دهنده تامین پایدار برق در این مدت است.

منبع : فارس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.