جستجو

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برنامه های خوب ایمیدرو برای معادن استانهای مختلف، از تلاش مدیران جهادی این مجموعه برای اکتشاف و بهره برداری خبر داد.


حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ایمیدرو اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت ایمیدرو در حوزه صنعت و معدن کارهای بسیار خوبی انجام شده و خوشبختانه مدیران این مجموعه برنامه های بسیار خوبی برای اکتشاف و بهره برداری از معادن دارند و در حال اجرای این برنامه ها هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مثبت در دوره جدید ایمیدرو فعال کردن معادن غیر فعال، تعطیل و نیمه تعطیل است، افزود: متاسفانه برخی از معادن رها شده بوده و در برخی نیز کارهای خاصی صورت نمی گیرد اما خوشبختانه اخیرا در این زمینه برنامه‌هایی ارائه و کارهایی را در برخی از استان‌ها آغاز شده است.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران ایمیدرو را جزو مدیران جهادی کشور دانست و افزود: اینجانب با توجه به شناختی که از مدیران مجموعه دارم می بینم که شبانه روز برای رفع مشکلات معادن کشور و بهره‌برداری هرچه بیشتر معادن تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: به عنوان مثال برای استان اردبیل که به عنوان حوزه انتخابی این جانب است، برنامه‌هایی برای اکتشاف و بهره‌برداری از معادن ارائه شده است که خوشبختانه با اجرای این برنامه‌ها هم شاهد بهره‌برداری از معادن و هم شاهد اشتغال به کار عده زیادی از جوانان خواهیم بود.

وی با تاکید بر وجود رضایتمندی از مدیران این مجموعه تصریح کرد: باید با حمایت های قانونی لازم از بخش معادن کشور، در جهت تقویت آنها و اکتشاف و بهره برداری گام برداشت.

منبع : ایلنا

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.