جستجو

قیمت میلگرد داخلی چین در روز چهارشنبه ۱۵ ژوئن به دلیل نیازهای فروشندگان و نگرانی آنها برای کاهش دوباره قیمت ها، کاهش یافت.

بازار میلگرد داخلی چین

قیمت میلگرد داخلی در شرق چین (شانگهای) ۴۶۷۰ – ۴۷۰۰ یوان (۶۹۵ – ۶۹۹ دلار) در هر تن ارزیابی شد که نسبت به روز گذشته ۲۰ یوان در هر تن کاهش یافته است.

یکی از تاجران در شانگهای گفت که پس از محدود نگه داشتن خریدهای خود در هفته های اخیر، باید موجودی خود را دوباره پر کند و حجم فروش را در روز سه شنبه حدود ۱۰ درصد بیشتر کند.

یک تاجر دوم در این شهر گفت که تقاضای ضعیف مصرف‌کننده نهایی ممکن است قیمت‌ها را بیشتر کاهش دهد، بنابراین او می‌خواست تا آنجا که می‌تواند میلگرد را قبل از کاهش قیمت دیگر بفروشد.

منابع گفتند که کاهش قیمت بیلت در اواخر روز سه‌شنبه و معاملات آتی ضعیف فشار بیشتری بر قیمت‌های میلگرد نقطه‌ای وارد کرد.

شنیده ها از بازار

به گفته یک تحلیلگر صنعت، سهام در این هفته به دلیل تقاضای ضعیف مصرف کنندگان نهایی همچنان افزایش می‌یابد. موجودی بالا باعث افزایش فشار بر قیمت میلگرد می شود. ذخیره لحظه ای میلگرد در اواخر هفته گذشته ۸.۵ میلیون تن بود که حدود ۱ میلیون تن بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بود.

بازار بیلت داخلی چین / بورس آتی شانگهای

در تانگشان از ساعت ۳ بعدازظهر، بیلت با قیمت ۴۳۸۰ یوان در هر تن با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معامله می شد که نسبت به روز سه شنبه ۵۰ یوان در هر تن کاهش داشت.

پرمعامله ترین قرارداد آتی میلگرد برای ماه اکتبر با قیمت ۴۵۴۷ یوان در هر تن در روز چهارشنبه بسته شد که نسبت به روز سه شنبه ۷۰ یوان در هر تن کاهش داشت.

منبع : آرتان پرس / متال بولتن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.