جستجو

با برگزاری نشستی بین مسوولان دو کشور، ایران و قزاقستان توسعه مناسبات مختلف در زمینه علوم‌زمین را در دستور کار قرار دادند.


آقای “آساتوف آمانگلدی” مشاور رئیس هیات مدیره شرکتی در قزاقستان با هماهنگی اداره روابط بین‌الملل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نشستی با معاونان و مدیران این سازمان در خصوص ادامه همکاری دو کشور ایران و قزاقستان داشت.
شایان ذکر است؛ بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه زمین‌شناسی و معدن به همراه هیاتی که در راس آن “قاسم ژومارت توکایف” رئیس‌جمهور این کشور قرار دارد، به دعوت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر کرده و در سفر توکایف به تهران قرار است نشست‌های دوجانبه در سطح عالی برگزار و تعدادی اسناد بین دولت‌ها امضا شود.
همچنین، اواخر سال گذشته به دنبال دیدار آقای Talgat Momyshev معاون وزیر زمین‌شناسی، منابع طبیعی و محیط‌زیست جمهوری قزاقستان با “علیرضا شهیدی” معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی ایران دوطرف توسعه همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف علوم زمین را بررسی کردند.

منبع : سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.