جستجو

تقاضا برای میلگرد در بازار داخلی چین در روز سه‌شنبه ۲۱ ژوئن، در واکنش به افزایش قیمت‌های آتی افزایش یافت، اما این رالی نتوانست قیمت‌ها را افزایش دهد.

بازار میلگرد داخلی چین شرقی

قیمت میلگرد در بازار داخلی چین شرقی (شانگهای) ۴۲۴۰ – ۴۲۸۰ یوان (۶۳۳ – ۶۳۹ دلار) در هر تن ارزیابی شد که در محدوده بین ۱۰ تا ۲۰ یوان در هر تن کاهش یافت.
یک تاجر در شانگهای گفت که حجم فروش او در روز سه شنبه دو برابر روز دوشنبه بود اما به گفته منابع خبری، قیمت میلگرد نتوانست افزایش پیدا کند چراکه تقاضا همچنان بسیار ضعیف تر از این زمان در سال گذشته بود.
قیمت معاملات روز سه شنبه ۴۲۴۰ تا ۴۲۸۰ یوان در هر تن بود در حالی که روز دوشنبه ۴۲۳۰ تا ۴۳۰۰ یوان در هر تن بود.

شنیده ها از بازار

یک تحلیلگر صنعت گفت:
تقاضا برای میلگرد هنوز بسیار ضعیف است. افزایش معاملات آتی یک تعدیل طبیعی پس از چند روز کاهش است، اما به این معنی نیست که قیمت میلگرد به پایین خواهد رسید.

بازار بیلت داخلی چین / بورس آتی شانگهای

در تانگشان از ساعت ۳ بعدازظهر، بیلت با قیمت ۱۸۰ یوان در هر تن ، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، معامله می شد.
پرمعامله ترین قرارداد آتی میلگرد ماه اکتبر در روز سه شنبه با قیمت ۴۲۲۴ یوان (۶۳۰ دلار) در هر تن بسته شد که در مقایسه با روز دوشنبه ۷۵ یوان در هر تن افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس / متال بولتن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.