جستجو

معاون سازمان صنایع کوچک ایران از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف به همرسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع خبر داد.


“عزیزاله قربانی” امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در سال مزین به نام ” تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت سیزدهم، به همت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور ۷۰ شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در این نمایشگاه، اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، ۳۰ استارت‌آپ نیز حضور دارند و این نمایشگاه در قالب ۱۰۰ غرفه برگزار می‌شود.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه به مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایش توانمندی‌های واحدهای تولیدی دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور و همچنین به همرسانی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای صنعتی به‌منظور تقویت و توسعه شرکت‌ها و دانش‌بنیان کردن واحدهای صنعتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
قربانی همچنین با اعلام اینکه تورهای بازدید از نمایشگاه توسط واحدهای صنعتی برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این تورها تعاملات بین واحدهای دانش‌بنیان و واحدهای صنعتی نیازمند استفاده از خدمات آنها، برقرار خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: ۳۰ واحد استارت‌آپ مورد اشاره در ایام نمایشگاه نسبت به ارائه ایده‌های خود با حضور صاحبان صنایع و مخاطبین علاقه‌مند اقدام می‌کنند تا در صورت جذابیت برای سرمایه‌گذاران، ایده‌های آنها تجاری‌سازی شود.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار واحد دانش بنیان در کشور وجود دارد، گفت: حدود چهار هزار واحد از آنها دانش بنیان تولیدی هستند و از این تعداد حدود ۵۷۰ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مستقر هستند.
نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان از پنجم تا هشتم تیرماه به مدت چهار روز در سالن شماره ۶ نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

منبع : ایرنا

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.