جستجو

روز گذشته دلار در بازار آزاد هزار تومان افزایش قیمت داشت که با این افزایش قیمت، انتظار می‌رفت که قیمت آهن در بازار نیز تغییر کند اما این اتفاق نیفتاد؛ مدیر اتحادیه صنفی توزیع کنندگان آهن و فولاد در این خصوص گفت: باید برای مشاهده تاثیرات افزایش نرخ ارز در بازار آزاد تا چهارشنبه همین هفته منتظر بمانیم.

ممکن است یک موج گرانی دیگر تا شهریور داشته باشیم

رییس اتحادیه صنفی توزیع کنندگان آهن و فولاد درباره افزایش نرخ ارز و تاثیر آن در بازار فولاد گفت: افزایش قیمت دلار به این سرعت در بازار فولاد تاثیر نخواهد گذاشت و به این بستگی دارد که در طول این هفته چقدر با روند تصاعدی نرخ دلار مواجه خواهیم بود.
محمد صادق چیت‌ساز گفت: اگر در طول یک هفته شاهد نوسان نرخ دلار باشیم قطعاً این نوسانات بر روی فولاد هم تاثیر خواهد گذاشت اما نوسان نرخ در یک روز تاثیری نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: تنها مسئله فولاد نیست و ممکن است ما یک موج گرانی دیگر تا شهریور داشته باشیم و به هر شکل آن هم در قیمت آهن‌آلات تاثیر خواهد گذاشت به خصوص اگر هزینه انرژی نیز در تابستان امسال بالا برود اما در مسئله ارز باید تا چهارشنبه صبر کنیم و سپس تاثیر آن را در بازار مشاهده خواهیم کرد.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.