جستجو

رئیس جمهور گفت: تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی، یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است.


سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه 12 تیر ماه 1401 هیئت دولت، ضمن بیان اینکه تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی، یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است، بیان کرد: برای تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی، برنامه‌ریزی جدی کرده‌ایم و لازم است ابعاد این حرکت به کمک رسانه‌ها برای افکار عمومی تبیین شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰۹ طرح صنعتی و معدنی همزمان با روز ملی صنعت و معدن، افزود: ارائه جزئیات طرح‌های افتتاح شده به مردم امیدآفرین است و از مسئولان امر درخواست می‌شود جزئیات این امر بزرگ اعم از تعداد واحدهای فعال شده، میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به همراه نتایج آن را با مردم در میان بگذارند.

رئیس جمهور کشور به ضرورت افزایش تولید نفت و گاز طبیعی برای پاسخ به نیازهای صادراتی به خصوص در میادین مشترک اشاره کرد و گفت: میادین مشترک ذخایر ملی کشور است و دولت در صیانت از این ذخایر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. در همین راستا خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میادین مشترک جبران شده است.

منبع : ایمیدرو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.