جستجو

بیشترین کاهش قیمت در هفته اخیر برای ورق فولادی بود و ورق فولادی از اول هفته تا پایان هفته به صورت میانگین از کیلویی ۱۷۰۰ تومان تا ۲۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

کاهش قیمت محصولات فولادی در هفته گذشته

یکی فعالان بازار آهن و فولاد با اشاره به روند نزولی قیمت بازار آهن و فولاد کشور گفت: در یک ماه اخیر بازار آهن و فولاد و کلا تمام محصولات فولادی روند نزولی داشت ولی برخی هفته ها شاهد افزایش گاه به گاه بازار هم هستیم.
وی، بیشترین کاهش قیمت در هفته گذشته را مربوط به ورق فولادی دانست و اظهار داشت: بیشترین کاهش قیمت در هفته اخیر برای ورق فولادی بود و ورق فولادی مبارکه، اکسین و کاویان اهواز از اول هفته تا پایان هفته به صورت میانگین از کیلویی ۱۷۰۰ تومان تا ۲۵۰۰ تومان با توجه به سایز و اندازه و کیفیت آن کاهش قیمت داشته است.
این فعال مطلع بازار آهن و فولاد تهران تصریح کرد: دیگر محصولات فولادی مانند میلگرد و تیرآهن هم در هفته گذشته شاهد کاهش قیمت بودند ولی نسبت به ورق فولادی میزان کاهش قیمت آن کمتر بود.
این فعال بازار آهن و فولاد در پایان افزود: نبشی و ناودانی در هفته های قبل کاهش قیمت را تجربه کردند ولی این هفته کاهش قیمت این محصولات در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان بود.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.