جستجو

از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر ۱۱ میلیون تن گندله سنگ‌آهن توسط شرکت‌های بزرگ تولید شده که نسبت به میزان تولید آن در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.


طبق آمار، ۹ شرکت تولیدکننده بزرگ و اصلی گندله سنگ آهن طی سه ماهه نخست امسال در مجموع ۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۹۲۳ تن محصول تولید کرده‌اند که نسبت به ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۷۶ تن تولیدی در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد بیش از ۲۱ درصدی داشته است.
از این میزان، به ترتیب گل گهر سه میلیون و ۳۳۲ هزار و ۲۹۶ تن، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۹۹۳ تن، صنایع معدنی فولاد سنگان یک میلیون و ۳۱۵ هزار و ۸۴۲ تن، چادرملو یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۹۵۰ تن، مرکزی یک میلیون و ۷۸ هزار و ۴۱۶ تن، گهر زمین یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۵۰ تن، اپال پارسیان سنگان ۹۵۳ هزار و ۹۰ تن، توسعه فراگیر سناباد ۳۹۱ هزار و ۵۷۳ تن و در نهایت صبانور ۱۳۲ هزار و ۷۱۳ تن گندله سنگ آهن تولید کرده‌اند.
همچنین، این شرکت‌ها در بهار امسال سه میلیون و ۹۴۲ هزار و ۵۳۱ تن گندله برای شرکت‌های داخلی ارسال کرده‌اند.

منبع : ایمیدرو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.