جستجو

انتظار می رود موج شدید گرمای هوا در چین تا پایان آگوست باقی بماند و بیشتر بر تقاضای فولاد اثر داشته تا تولید آن، در نتیجه برخی معتقدند تولید فولاد چین در آگوست روندی صعودی داشته باشد. فعالان بازار معتقدند کاهش تولید کارخانه ها پیش از گرمای هوا به دلیل رکود تقاضا بوده چرا که بازار ساخت و ساز آن در رکود بود.
از طرفی در برخی نقاط از جمله شمال چین اخیرا بهبود حاشیه سود به کارخانه ها انگیزه داده تولید را بالا برده اند ولی تقاضای مصرف کننده های نهایی بعید است در آگوست بهبود یابد که به دلیل گرمای هوا و قطعی های برق خواهد بود.
دمای بالای هوا تقاضای ضعیف فولاد ساختمانی را حتی ضعیف‌تر کرده است، اما قیمت فولاد اخیرا به طور کلی ثابت بوده، زیرا همه منتظر بهبود تقاضای فصلی در ماه سپتامبر هستند. با این حال، برخی از فعالان بازار نگرانند که موجودی بازار فولاد چین ممکن است در اواخر ماه آگوست به دلیل مازاد عرضه دوباره بالا برود، که می تواند روند صعودی مورد انتظار بازار ناشی از بهبود تقاضای فصلی در سپتامبر را تضعیف کند.

منبع : ایفنا

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.