جستجو

دومین تور بازدید نمایشگاهی سال 1401 شرکت شهرک های صنعتی تهران با بازدید از نمایشگاه متالکس اصفهان در یازدهمین روز شهریورماه برگزار شد.

علی سرمدی، مجری برگزاری تورهای بازدید صنعتی و نمایشگاهی در گفت‌وگو با «معدن‌مدیا» بیان کرد: در این تور تعدادی از واحدهای صنعتی فعال در حوزه ریخته‌گری از نمایشگاه بازدید کردند؛ این واحدها که در شهرک‌های صنعتی استان تهران در حال فعالیت هستند، با هدف توسعه بازار و همچنین آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های ریخته‌گری، به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

سرمدی ادامه داد: تورهای بازدید نمایشگاهی و صنعتی با سه هدف اصلی برگزار می‌شود؛ واحدهای صنعتی با توانمندی‌های یک دیگر آشنا می‌شوند که در صورت امکان منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای تجاری با یکدیگر می‌شود. بازدیدکنندها با تکنولوژی‌های روز صنعت مورد نظر که در نمایشگاه ارائه شده است آشنا می‌شوند و امکان ارتقاء فنی واحد صنعتی میسر می‌شود.

وی افزود: همچنین این بازدیدها می‌تواند منجر به توسعه بازار محصولات واحدهای صنعتی و معرفی محصولاتشان به فعالان حاضر در نمایشگاه شود.

لازم به ذکر است نمایشگاه متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته METALEX با حضور فعال شرکت‌های بزرگ فولادی و صنایع معدنی همچون فولاد مبارکه اصفهان، میدکو و ذوب آهن اصفهان و همچنین بسیاری از شرکت‌های تخصصی ریخته‌گری، از تاریخ 10 شهریور تا 13 شهریور 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، توسط شرکت رستاک پادویژن در حال برگزاری است.

چهاردهیمن نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.