جستجو

با توجه به کاهش محدودیت های اعمال شده به دلیل کاهش موارد ابتلا به کووید ۱۹، راه آهن چین تلاش می کند تا حمل و نقل زغال سنگ حرارتی را تضمین کند.

میزان زغال سنگ حمل شده در چین

گروه راه‌ آهن دولتی چین، با مسئولیت محدود تلاش کرده است تا از بهبود حمل ‌و نقل زغال‌ سنگ حرارتی به دلیل کاهش محدودیت های COVID-19 و دمای بالای اخیر در چین اطمینان حاصل کند.
فعالان بازار اعلام کردند از ۲۰ ژوئن تا ۳۱ آگوست، شبکه راه آهن چین ۳۲۰ میلیون تن زغال سنگ مورد استفاده برای تولید برق را ارسال کرده است. این در حالی است که میزان حمل زغال سنگ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
همچنین معامله گران در روز سه شنبه (۷ آگوست) گزارش دادند در فاصله زمانی ۲۰ ژوئن تا ۳۱ آگوست حدود ۶۳.۴۱ میلیون تن زغال سنگ حرارتی در ۳۶۳ نیروگاه برق چین ذخیره شده است که می تواند تولید برق را برای ۲۵ روز تضمین کند.
گروه راه‌ آهن دولتی چین در روز سه شنبه اعلام کرد که این شرکت به کنترل همه گیری کووید ۱۹ با اطمینان از حمل و نقل روان زغال سنگ ادامه خواهد داد. این شرکت متعهد شد که تلاش های بیشتری برای اطمینان از تامین مناطق کلیدی و نیروگاه ها انجام خواهد داد.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.